SUSHI OYUN HOOGEZAND

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 112 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Oyun Hoogezand. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 19:02 Goed eten, ik raad het aan!
21 jun 2026 om 19:02 Lekker eten hoor!
21 jun 2026 om 19:01 Goed eten!
6 jun 2026 om 19:48 Eten zelf heerlijk, duurde wel lang
26 mei 2026 om 21:09 Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Na 1,5 uur wachten besloten om te bellen en ze gaven aan dat het met 5 min er zou zijn. Vervolgens nemen ze de telefoon niet weer op om mij na 2 uur te bellen dat ze het druk hadden
13 mei 2026 om 20:31 Heerlijk gegeten!
3 mei 2026 om 22:20 Goed eten en snel bezorgd!
23 apr 2026 om 16:44 Zag er netjes. uit snel bezorgt,smaakte prima
20 apr 2026 om 9:36 Prijs kwaliteit is goed! Zeker voor herhaling vatbaar!
19 apr 2026 om 21:19 2 uur gewacht op onze bestelling. Kwam zonder stokjes en soja saus. De warme gerechten waren koud. Een verkeerd gerecht.