Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Oyun Hoogezand. Meer weten? Ontdek meer
De
21 jun 2026 om 19:02
Goed eten, ik raad het aan!
De
21 jun 2026 om 19:02
Lekker eten hoor!
De
21 jun 2026 om 19:01
Goed eten!
Silke
6 jun 2026 om 19:48
Eten zelf heerlijk, duurde wel lang
Gregorio
26 mei 2026 om 21:09
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Na 1,5 uur wachten besloten om te bellen en ze gaven aan dat het met 5 min er zou zijn. Vervolgens nemen ze de telefoon niet weer op om mij na 2 uur te bellen dat ze het druk hadden
Mariët
13 mei 2026 om 20:31
Heerlijk gegeten!
De
3 mei 2026 om 22:20
Goed eten en snel bezorgd!
Patricia
23 apr 2026 om 16:44
Zag er netjes. uit snel bezorgt,smaakte prima
Marco
20 apr 2026 om 9:36
Prijs kwaliteit is goed! Zeker voor herhaling vatbaar!
Mare
19 apr 2026 om 21:19
2 uur gewacht op onze bestelling. Kwam zonder stokjes en soja saus. De warme gerechten waren koud. Een verkeerd gerecht.